one way ticket

24 november, 2010 @ 23:14

sitter och lyssnar på ronny och ragge och tycker att jag är världens coolaste i hela världen. typ. happypankaka är så himla kul! mycket roligt att mitt liv består endast av youtube och happypancake. verkligen. + lite my på telefon också. förstår inte hur vi kan ha så mkt att prata om hela tiden.
- jaha, vad hänt sen sist då? (10 minuter)
- jo, jag har varit på toaletten, också är d nån som har uppdaterat en väldigt rolig status på facebook här. annars inte så mkt.. hos dig då?
- jag har bara hunnit gå på toa än så länge..

i helgen ska jag jobba iaf. sen ska jag åka till göteborg på måndag och stanna där HUR LÄNGE JAG VILL!

mamma har bjudit på glögg ikväll.. stark glögg.. tror jag är liiiiiite full.

Dag 04 – Det här åt jag i dag 
frukost: kaffe (kl 14)
middag: en morot (kl 17)
kvällsmat: en pepparkaka och massor av glögg (kl 20)

jag har så fantastiska matvanor alltså...

kollade på bonde söker fru för första gången med mamma och pappa innan. och då slog d mig att...

är inte bonden johan väldigt lik långbenen från monstars (space jam)

Kommentarer
Postat av: syrra

JAA, du har fan rätt!!! hahahha

2010-11-26 @ 21:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0