honey im too old for you

19 Oktober, 2010 @ 16:47

oktober nu. har inte uppdaterat på ett tag av olika anledningar. lathet beror d väl mest på. sen har jag ingen egen fungerande dator med fungerande internet. har lämnat min dator till en mamma känner nu. Så snart snart är den tillbaka i mina armar, som en ny människa. då kan jag börja annvända mitt internet och börja BLOGGA <3 på riktigt!!!
nä men jag kan börja komunicera med övre världen. göteborg alltså. d är jobbigt att återställa sig från att ha bott i göteborget till att bo i bruza. de säger att landet ska vara en fri värld. jag känner mig mest instängd, utanför och uttråkad. jag är en citykid för helvete! har tagit tag i mitt liv idag och varit på både ungdomsmottagning och arbetsförmedling. tröstsamtal och utskrivning av p-piller hos ungdomsmottagning och galen men trevlig kvinna på arbetsförmedling. kvinnan pratade om konstskolor i köpenhamn och vart dom låg. som om jag var jättevan promenerare i köpenhamn. turistar där varje dag. nä.

senast jag uppdaterade har inte mkt hänt. iaf inte vad jag kallar mkt. har fyllt år, flyttat hem, jobbat lite, hälsat på i göteborg hundra gånger, lekt med tildis och lisa många gånger och för och inte glömma, varit på cypern med två underbara ladys som jag ÄLSKAR. vi var ett jättebra team som hade dunderkul! men som man säger 'what happens in Ayia stays in Napa'. fick ett nytt liv, ny personlighet och många nya vänner på bara en vecka. tur var väl det, hade nog inte varit hel om vi hade valt en vecka till. för mkt sprit och för lite mat kan vara farligt. jag blev kär tre gånger, thez gnällde lite över värmen - hur hon nu kunde göra d och stackars my blev inlåst på ett uteställe en natt. vilka vänner jag och thez då var, inte bry sig om var sin vän håller hus. vi var helt enkelt upptagna med att festa själva. men fan va roligt vi hade! jag och mina älsklingspinglor.

här är vi föresten.. jag och mina tjejisar. på ayia.




igår städade jag i min sylåda. HELA DAGEN. busy woman... nä måste verkligen komma en pang i mitt liv snart. måste hända något. kanske kan bli kär eller något. hitta en rik karl som kan försörja mig. så kan jag lära mig och laga mat och städa hans.. verktygslåda en HEL DAG.. funderar på att råna en bank och åka till göteborg i helgen... bara en fundering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0