jag säger någon slags artighetsfras

16 Juni, 2010 @ 20:17

ligger efter igen. men vet inte, bryr mig inte. känner mig rastlös och meningslös i småland. känns inte som man har så mkt att längta till denna sommaren. fint väder har vi idag. märks knappt.

gör inte så mkt på mina dagar.. sover. går brevid nu innan jag börjar jobba nästa vecka. går med stavar. jag <3 min ipod denna sommar.

på fredag iaf ska jag och lisa till astrid lindgrens värld. dyrt. men vi ska dit. på kvällen ska vi träffas. tjejerna.
på lördag om det går som jag vill, ska jag hälsa på sammi i jönköping. aslänge sen jag träffa han. men jisses vad vi ska ha och prata om. massor! och jag med min urusla engelska. men det brukar ordna sig. egentligen har jag inte råd men han betalar säkert om jag frågar snällt :)
på onsdag ska jag åka till göteborg. och vara där till söndag. mitt älskade..
oj, vad mycket det hände nu helt plötsligt.

löste ut min portfolio jag skickade till borås (se här) på lundbergs idag. jag som typ hade börjat gå vidare utan den. nu får jag gömma den så långt in i nån garderob som möjligt. tänker inte ens packa upp den.

nu ska jag äta mat. något med fyllning i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0