would u be mine.................

13 September, 2009 @ 16:20

söndag o jag sitter och lyssnar på eminem på spotify. dom lugna låtarna med honom förståss. mitt huvud klarar inte av hans tungaste låtar idag. har värsta baksmällan ever! men det är d värt efter igår. hade en urkul kväll på exit tror jag d hette. spelade asdålig musik men jag dansade iallafall. med BARA söta pojkar i 25 års åldern, med svarta skjortor och mellan långt hår. jag trivdes. trodde göteborgarna var stelare o snålare än så. men jag fick faktiskt många drinkar. JAG VILL IGEN!

idag blev d mc d till frukost (vi är grannar) med lollo. det satte sig verkligen bra. även om jag lovar mig själv att aldrig mer välja plusmeny igen, NÅNSIN!

idag ska jag bara ligga o dö i sängen. ska kolla igenom alla filmer jag har köpt i sommar som jag inte sett än. efter d, ska jag städa. TOPPEN SÖNDAG!

36000 på mitt konto idag! har ALDRIG funnits så mkt där!! ÄLSKAR CSN IDAG :)


Kommentarer
Postat av: syrran

kul att du hade kul då :)

2009-09-13 @ 16:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0