dina egenskaper är en skam för mitt rum

28 April, 2008 @ 21:50

Har haft shoppingrunda med syrran idag. Hittade massor. En morgonrock, ett nattlinne, en klänning, ett nagelack, 4(!!) filmer och en födelsedags present till lisa ;)
Idag har jag skämt bort mig själv, tycker att jag var värd det. Eller vad tycker du, som säger att jag alltid är så jävla egoistisk?!

Alfons har kastrerats, så han är hängig.

Nu ska jag försöka få iväg en stipendieansökan till tinnerstedtskafonden
och sen titta på någon av mina nya filmer, jag köpte:

den fula ankungen (min favoritfilm när jag var kid)
Hey Baberiba säsong 4, tror jag.
-  Evan den allsmäktige
Shrek den tredje

Vilken tycker du är bäst?

Kommentarer
Postat av: Anonym

shrek!! :) men ankungen också ju.

2008-04-29 @ 14:30:42
Postat av: Anonym

JAg va de, lisa

2008-04-29 @ 14:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0