JAG LYCKAS IBLAND, jag också

2 januari, 2008 @ 21:00

Jag hade en strålande afton den 31 december. Jag och bosco tog in på hotel savoy i jönk. Rummet var fantastiskt. Det var vitt överallt. Vi åt mat. Vi drack champange, vin och blandade med choklad. Det smakade mums. Vi knullade. JÄTTE MÅNGA GÅNGER. Missade inte fryverkeriet som höll på ungefär tre timmar. Vi tröttnade (frös) efter en kvart. Vi var på ett 23-ställe. Plankade INTE, utan visade leg. Jag drack en rosa pantern. Och bosco ett glas vatten med is. Vi dansade till sean paul, justin timberlake och elvis? Dom spelade väldigt blandad musik. Mest gammal musik som jag har lärt mig att lyssna på av pappa. Gick rätt bra att dansa till. Tyckte bosco också. Han tyckte även att musiken var bra. SUPRISE. Jag avslutade min kväll med att räkna upp alla mina nyårslöften jag har. Dagen därpå vaknade jag och var kåt.. och bakis. Men det gjorde ingenting, för jag hade endå haft en otrolig, en sanslös, en fantastisk, kväll med min alldels underbara guy bosco. ♥



Har sammanställt mina nyårslöften. enjoy:

  • mamma ska inte behöva säga åt mig att städa, utan jag ska fixa det själv
  • jag ska skära ner på mitt grinande från 13 gånger i veckan till endast 4 gånger i veckan
  • samma sak gäller med gnällandet
  • jag ska endast umgås med dom som verkligen vill umgås med mig tillbaka
  • jag ska inte slösa bort pengar på onödiga kvällar på hotellet (tänker endast på kvällen och idol-ola)
  • jag ska iaf försöka låtsas som om jag tycker om arbetsförmedlingen
  • jag ska börja sy, på riktigt
  • ska också skynda mig att skicka in ansökning till skolan i värnamo, annars kan jag bara drömma vidare
  • jag ska också lära mig att laga mat
  • jag ska gå på damgympan oftare (gick två gånger förra terminen) mest för att jag ska få bättre kondition, vara social och bli vigare
  • + att jag ska vara snällare mot min älskling, bara han och ja som förstår

Jag kanske bryter löftet men det är inte det som är meningen just nu. Det är ju inte så att om jag bryter något av löfterna tänker jag ge upp och ha det som nyårslöfte nästa år. Utan mitt mål är att till slut göra allt det här. Så det får ta den tid det tar. Helt enkelt.

image9










Glöm ej att ha en god närvarande kväll. Puss, Stina.


Kommentarer
Postat av: Emma

hehe, de där löfterna låter bra :P, och spc det där sisra, för det brukar ju ofta vara så att om man bryter dom ger man upp hellt.

2008-03-23 @ 15:02:49
URL: http://emange.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0