jag, ungefär som smuts i vinden just nu

9 januari, 2008 @ 14:43

Favoritplagg genom tiderna:  Mina killjeans från Dolce & Gabbana, trivs jätte bra i dem. 
Senaste köpet :  Ett par kängor med "clown-tå" som jag har letat efter hur länge som helst. Hittade dom på ullared av alla ställen. Å ja, det är tjejskor
P
arfym:  En gammal Kenzo som jag har haft i ungefär 4 år - tar aldrig slut - FANTASTISKT !
B
ästa skönhetstipset :  Fukt eller vila, välj själv.
I
ipoden:  Jag har ungefär 1000 låtar i min ipod, jag har knappt lyssnat igenom hälften. Tröttnar iallafall aldrig på varken My Sharona eller ice ice baby. Gammala klassiker. 
Favoritfärg(er):  Rosa förståss. och rött har jag nästan alltid gillat, svart också. Men har också börjat gilla guld och vitt (helst tillsammans) jätte mycket .
F
avoritskor:  Mina nya kängor förståss! Även om jag får skoskav och elände av dem så tycker jag mina fötter kan komma att plågas i dem skorna.
B
ästa affären:  Allavarligt talat så tror jag jag måste säga Sahlgards i Eksjö. Jag är väldigt barnslig och älskar gosedjur, spel och sånt. Ska investera en bratzsminkdocka (hur kul som helst att testa frisyrer på) när jag får pengar.
S
tilikon:  Jag tycker Gwen Stefanis stil är annorlunda.. Annorlunda men cool.
P
å önskelista:  Om jag inte själv har råd med en bratzsminkdocka så önskar jag mig en sådan. Annars vill jag gärna ha svart eller vitt sammetstyg. Har kommit på en sak angående det .
                                       image11

Kommentarer
Postat av: Syrran

Gwen är snyggast!!

2008-03-19 @ 18:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0