i have no party to go to

1 Juni, 2008 @ 12:33

Har precis kommit hem från jobbet en stund. Åker tillbaka till halv fem sen. Mina glasögon gick sönder på jobbet. Så jag fick gå runt utan hela morgonen. Kinda hard.

Var på den där grillfesten hos Adam igår. Fast jag och Emelie grillade inte hos Adam, vi grillade hos Lisa och Jens istället. Men jag, stressad som fan ville inte stanna där för länge. Jag hade tider att passa. Jag skulle tex. åka hem vid halv 12. När vi kom till Adam var det rätt stelt. Det var roligare när vi skulle åka hem. Då syrran fjantade med skor i kylskåp och så. Vi lekte lite också. chip-bong och hela havet stormar. Det var typ kul.

Nu ska jag lägga mig i solen och snacka bullshit med mamma.

Dagens bästa: Idag har jag ätit nyponsoppa med glass och beskvier, det smakade mums.

Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

lägg din röst i dagens henrik utmanar ^_^

2008-06-01 @ 12:37:52
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: emelie jjjjjjjjjj

det vare bästa på kvällen när lisa höll på :D

2008-06-01 @ 13:10:43
URL: http://emeliejonasson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0