No one's gonna hurt you

4 Juni, 2008 @ 23:10

Idag, sol hela dagen. Jag har annvänt den väl genom att sitta i den. i bikini och med citron (saften) i håret. Jag och Emelie skulle se om vi blev ljusare i håret. Det funkade sådär. För den som gillar citronkött i hårbotten, kan jag rekomendera detta. Kan man säga. Efteråt fixade jag hårförlängning på Emelie. Hon får själv avgöra om det blev snyggt. det är hon som ska ha det. Jag tycker det blev fint. bara man fixar det och så.

Imorgon jobbar jag. Jag får ångest. Jag vill inte. Jaja, det är kul med pengar. Men jag hade SÅ mycket hellre kollat min kusin när han trajar in på balen. Eller försökt sy färdigt min kjol, som jag, har tänkt bli färdigt med tills lördag.

Dagens finaste sms: Jag är glad att jag träffade dig först innan nån annan kille gjorde det. Tack Gud.
Ni får gissa själva vem det är ifrån.

Lav ya guys

Kommentarer
Postat av: Emma

Naw fy vilket sjukt gulligt sms!

2008-06-05 @ 11:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0