you're talking way too much

9 Juni, 2008 @ 20:58

Har varit i Nässjö med Emelie idag. Handlade massor; Saker som jag behövde, saker jag hade råd med, saker jag tyckte om. Jag älskar att handla!

Åki, min kamera är dum i huvvet. Den vill inte funka. Jag som så gärna hade viljat ta lite bilder under studentlördagen. Kusinen som tog studenten, Emelie som tog studenten och stackars Gustav som jag aldrig hittade som också tog studenten. Fick ingen bild på nån av dom eftersom min kamera har tuppat av.

Mitt vänsterknä har också tuppat av. Jag föll framåt under lördagsförmiddagen när jag sprang runt bland folkvimlet. Nu kan jag inte gå som folk. Jag får inte annvända plåster för mamma så det gör istället ont när jag drar av mig, drar på mig byxor. Mina leggings har nog redan fastnat i varet vid detta laget. Jag får väl skylla mig själv för att jag inte tittar vart jag går. Eller som pappa säger, du får väl skylla dig själv för att du går i såndana styltor till skor. Men tack grabben för att du stog där, annars hade jag vrickat fötterna.

igår var jag, syrran och träffade dom "bortglömda" kusinerna från pappas håll. Anna, Johan och Johans tjej Johanna. Vi åt mat. Åkte en tur i Johans fräna cadillac - jag, sur som fan för att min kamera inte funkar så jag kunde ta ett kort på åket. Vi hade det trevligt. iallafall. utan min kamera.

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0