One thing led to another

25 Juni, 2008 @ 11:50

inatt har jag sovit som längst under hela sommaren tror jag. Jag somnade halv 2 och vaknade halv 10. Nu är jag lite mer än förut, utvilad.

Var i eksjö med gullungarna igår. Vi checka alla affärer eksjö har att erbjuda (typ 2 st). Och jag blir galen. Jag har hittat två jätte fina klänningar på Family House. En som är fin för fest och en som är fin för jobb. Jag MÅSTE ha dem. Annars gråter jag livet ut. Men pengar har jag inga förens på fredag. Och det stör mig att någon kanske kommer hinna före. då gråter jag tillochmed när jag är död.

Jag hade en fin fin dröm inatt. Fattade inte vad den gick ut på, men den var fin.

Later,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0