There's an endless story

12 Juni, 2008 @  13:01

Jag har lovat mamma att städa mitt rum idag. Avgjort, utan tvekan. För det är fult väder idag... Eller heter det inte dåligt väder föresten?

Jag är kinda förvånad. Jag har varit inne och kört idag med Lasse. Och faktiskt på mycket länge, gick det bra :) Jag blev godkänd på att vända i korsning på bara en 25minuters lektion. Jag = stolt.

Sitter och försöker desperat skriva ner en packningslista till nyhem. Det går sämre. Varför ska jag ha med mig 11 par skor?! hur eller hur så åker vi, några st till nyhem imorgon. vad som än händer. Även om det kanske inte finns någon som skjutsar så finns det säkerligen någon idiot till muskelknutte som vill dra våran husvagn (helt gratis då förstås) till jkpg. Sen kan husvagnen säkert rulla själv resten av vägen.
åki, egentligen var det nog bara jag som fattade vad jag skrev där. Men so? ironin är INTE död än!!!

Jag hann inte gå till Röda Korset idag. Det är typiskt, jag som hade hittat en väska jag ville ha där. Den var asful men jag kan inte låta bli den.

Har varit på vårdcentralen en stund idag. Tittat till mitt sår, frågat om hur jag ska hur jag ska behandla det och så nu när jag åker iväg över helgen. Och nu för tiden kostar det pengar att gå dit. Men lite fick jag för pengarna iallafall, bra plåster och sånt.

Jag ska försöka hinna med att blogga ikväll.

tack på förhand. lav ya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0