Det är inte bara anneli som kan fynda, JAG kan också fynda!

14 Mars, 2008 @ 17:24

image13

idag är det egentligen min och boscos dag, för idag har vi varit tillsammans i 17 månader. Det är rätt mycket. Han ringde nyss och frågade om jag ville komma förbi. - och förstås ska jag det, jag har faktiskt saknat marie och edoa.

idag var jag på ams igen. Petra tyckte mitt cv var kanon! Vilket var kul, för det tyckte jag också. Efter ams gick jag och anneli till retro, men det visade sig vara stängt. Så vi gick till röda korset. Jag hittade en våffeltång från babyliss med stora - små våfflar och en platt. Den kostade bara 25 spänn, och funkar galant!

i onsdags hade jag besök av hanna. vi gick på stan en stund först. Jag köpte ett par svarta pumps (som jag egentligen inte behövde - men som jag ville ha) och ett par baggyjeans från hem & vila. Vi köpte även med oss varsin alkoläsk och en STOR påse godis hem. DET BEHÖVDES!

igår hjälpte anneli mig att städa mitt rum, så nu fick sig mamma en överraskning när hon kom hem från Göteborg :)

Nu ska iallafall jag ta min cykel och sticka till bosco. Åki, det där lät som om jag skulle rymma. Men jag lovar att jag är tillbaka, (hemma) till kvällen igen.


Ha en god - närvarande eller inte närvarande, (välj själv) - kväll

Kommentarer
Postat av: lisaaaaa

Hehe, du är bäst :P

2008-03-19 @ 18:02:02
URL: http://lisaahlander.webblogg.se
Postat av: Emma

hehe, jag tror oxå ditt cv var bra =D, du är bäst på att skriva =D

2008-03-23 @ 14:52:02
URL: http://emange.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0