det finns ingen som är så lättlurade än dom som gillar country

26 Mars, 2008 @ 13:55

Jag är hungrig. Nee, jag tänker inte äta ensam. Jag väntar tills min guy har vaknat.. Fast han har faktiskt varit vaken en stund innan, vi såg nalle puh tillsammans ju.
Fick just ett mail från scandic, det blev inget med frukostvärdinna. Men vad gör det, jag längtade inte dirket efter det.
Nu har snart snön smält bort helt. Eller åki, kanske inte. Men stark sol har vi idag, ska jag gå ut och sola..? - OKEJ! JAG SKA INTE.

i söndags var jag och emma på countryfest i folkets hus, där kändisar som målle lindberg, nån blomma, nån nenne, nån tedde och min bästa kompis emelie sjöng/spelade - spelade/sjöng? målle var stilig, han hade massa strass på sig. Emelie var fin hon med, hon hade lockigt hår. som vanligt :)  

idag ska jag, emma och emelie ha kvantitetstid - kan man säga så? utan att få det å låta som om jag inte vill umgås med mina bästa vänner? image21

Och på fredag fyller Jens år. Vad ska man köpa till honom?

Nu ska jag gå och lura min man att klockan är 4 på eftermiddagen. Då får han panik, OCH vaknar. DET ÄR BRILLJANT!!..
heh, tack gode Gud, för att jag föddes så smart.

ha en god närvarande dag, jag ska också (försöka) ha en.

Målle Lindberg Här är en bild på målle lindberg föresten

Kommentarer
Postat av: Therese Ek

Fin blogg :) Kolla gärna in min och kommentera :)

2008-03-26 @ 14:14:33
URL: http://thereseek.blogg.se
Postat av: syrra

ja gud va smart du är, haha.
Men
köp något bara?

2008-03-27 @ 09:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0