en vacker död by

17 Mars, 2008 @ 21:54

Det har snöat hela dagen. Så nu är det vitt här igen. Jag tycker att det är trist. För snön gjorde mig lite slöare - lite fulare. Jag vill bara lägga mig i sängen och dra däcket över huvudet tills sommaren kommer. Därför hoppade jag över damgympan idag. Men det är rätt vackert ute. Vitt och mörkt, nästan så som man önskade det såg ut på julafton - vilket det inte gjorde. Emelie kommer iallafall hem på onsdag. Snön kanske är kvar då - vi har inte åkt pulka än.

Här kommer iallafall 10 dagens:
 Dagens humör: mest trött.
 Dagens outfit: lår-korta kortbrallor (sånna jag trivs bäst i) ett svart linne
 med inslag av sperma och en röd kofta till.
 Dagens tv: Disney channel/Toon Disney förstås! Där det förekom rasten
 maraton.
 Dagens låt: hurricane med bob dylan.... massa gammal!
 Dagens mat: spagetti med kycklingvingar från lidl.
 Dagens gulligaste: katten alfons.
 Dagens aktivitet: sprätta upp ett par jeans.
 Dagens viktigaste: FRUKOST!
 Dagens motion: tänkte gå ut med alfons, tänkte gå på damgympan.
 Annars har jag stått och trampat på motionscykeln i några sekunder.
 DET KALLAR JAG MOTION!
 Dagens aj: ingenting, mitt hjärta smärtar ibland. men vem bryr sig.

Kommentarer
Postat av: sister

I care

2008-03-19 @ 18:08:03
Postat av: Emma

varför smärtar hjärta?

2008-03-23 @ 14:47:02
URL: http://emange.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0