för lite sova för mig inatt, jaaa-a

20 Mars, 2008 @ 21:53 - på min klocka iallafall

idag vart jag på solgården (backen). det var verkligen länge sen. dom hade saknat mig där. fast det sa dom inte. men jag kände det. för jag fick 9 kramar och 5 pussar (på kind). det är bara för att jag är snygg. min arbetsuppgift denna dag var att städa. JAJA, det låter kanske surt. men icke, städar hellre tanternas lägenheter än sabbar ett bakverk till! man kan faktiskt inte sabba en städning. iallafall inte på jobbet, för man har ingen dator eller tv att sätta sig vid och sedan skjuta fram städningen. Tiden rann iväg iallafall..
och snart åkte jag med kvart över tolv bussen påväg mot eksjö. Tog en snabbis förbi ams. Vilket visade sig inte var öppet. sen var det helt plötsligt öppet. jag gick in, förstås, fick inte träffa petra utan träffade en annan förvirrad tant som knappt fattade vad hon jobbade med. hon kanske var ny. fick inte dom råd jag ville ha av henne iallafall..
Tog tjugo i två bussen hem. Eller föresten, inte hem. Utan direkt till hjältevad där lisa satt och väntade på mig. Jag fick sånna skuldkänslor när jag åkte förbi vårt hus hemma. Tänkte på alfons och hur han mådde. Det är inge kul att lämna en sån sälskaplig katt själv ensam så länge. Men jag tog igen det efter..
Lisa och jag farde till vimmseby. Jag ville kolla på cubus. Det fanns massor. Men såklart inget jag letade efter. Och tillräckligt med pengar hade jag inte för att bara handla utan att tänka på VAD det ska passa ihop med. Jag fortsatte att tjura igenom be young, jc och lindex t o m den där affären i källaren! Efter ett tag gick vi tillbaka till cubus igen där jag bestämde mig för att köpa en vit topp och ett par svarta tights. Jag provade det, rätt okej..
Jag hamnade i bruzaholm hade en överraskning till alfons med mig. EN KLÖSBRÄDA! han brydde sig inte. men glad över att se mig, DET var han. Jag provade mina kläder, och plötsligt var inte mina kläder fina längre. iallafall inte på mig. 
Nu är Jag deprimerad.. Ska äta varmamackor. Åh nej, jag tröstäter inte! 

Imorgon är det iallafall påskmiddag hos mormor och Bosco hänger med :) Jag blir så glad när han är med.
AND WHAT TO WEAR?
får väl sätta på mig mina så söta, men icke så söta på mig - kläder jag köpte idag. :(


Kommentarer
Postat av: Emma

Stina stina Stina, Jag lovar att kläderna var jättefina! du passar ju i allt ju!
Du är så sjukt cool så du bär upp det mesta i klädesväg!

2008-03-23 @ 14:44:08
URL: http://emange.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0