någon jagar råttor på våran gård, någon jagar våra råttor på gården

9 Mars, 2008 @ 20:56

ikväll, söndagkväll - är en sådan kväll man igentligen ska skriva vad man har gjort under hela veckan.
Och det väljer jag att.. kanske göra. Jag bara skriver på och ser om det blir något läsligt/förståligt av det.

i torsdags var jag på mörnefälts. Och hur det går med körkortet håller jag för mig själv och min familj tills jag är färdig.

i fredags var jag på ams. Vi har börjat med nån jobbgaranti - vilket betyder att vi får pengar för att skaffa jobb.
På fredagskvällen tvingade anneli med mig till hotellet. Där det bjöds på gratis drinkar och:
- En kille, som var snygg satt och frågade ut mig om vilka jag tyckte var snygga
- En kille, som också var snygg välsignade mig och skröt om hur många kyrkor dom ägde
- En kille, som inte var snygg satt och spottade ner i golvet
och jag.. satt och tjurade över att jag inte kunde ha kul utan alkohol - det var inte min dag i fredags.

igår, lördag var jag bakis?! Vilket jag inte förstår, för jag drack typ 2 drinkar och var inte närheten till full.
Jag ÄR mållös.

idag, söndag har jag tagit en überlång sovmorgon och trallade mig iväg till barngympan vid 4.

nu, ikväll har jag knarkat disney channel, och nu, igen ska jag se ännu mer disney channel.

Ha en god närvarande kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0