rosa, en STOR favorit för mig

3 Mars, 2008 @ 22:24

Yep, ny design. Mest rosa förståss. Men jag älskar ju rosa. Jag skulle färga om hela världen rosa om jag hade chansen.

Faktiskt, så är rosa ingen "flick-färg" längre. Utan tvärtom, jag älskar när killar går i rosa. Min guy har ett par rosa converse. Dom ÄR underbara.

och med tanke på converse - investerade ett par röda långa med klack i idag. (bild kommer när min kamera har bestämt sig för att börja fungera)

Tog även en tripp till vetlanda med hanna, sandra och kikade in i nyöppnade gina tricot. hittade en del, testade en del men köpte inget. Hanna trodde inte att jag var seriös när jag provade kläderna jag hade valt. Vi har verkligen inte samma klädsmak!

dagens viktigaste: jag förstår inte hur en människa INTE kan tycka om rosa!

 

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tänker måla hela världen lilla mamma. *sjunga* :P

håller dock inte med om att den skulle bli rosa,

2008-03-23 @ 14:56:49
URL: http://emange.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0