Feels like i'm falling, better strap me in

19 Maj, 2008 @ 21:34

har varit ute och övningskört med mamma nu ikväll. Älskar att köra bil. det är så kul.

har även varit ute och gått en lång promenad med mamma. i hennes fart då förstås. FAT CAMP 2008, börjar här och nu. eller åki, jag är inte fet. GREAT SELF-CONFIDENCE 2008 börjar här och nu.

har lekt med paint ikväll. har ingen aning om vad det blev. det blev en blondie med solbränna, randig miniklänning och rosa ballerinas. Rätt söt. Flickan är kär också. Kolla ögonen! :)
image39
imorgon måste jag ringa till värnamo folkhögskola och prata med syon. Påmin mig om det!

Det har bara gått en dag och jag saknar redan Bosco. Jag är ledsen, men ni kommer få läsa mitt nedräknade ända tills detta är över.

Ska göra mig en kopp te, krypa ner under täcket i Boscos kalsonger som jag snodde av honom (måste ju ha nån bild över hur stor..ne) och börja läsa min bok.
Ha en god, närvarande kväll.


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är verkligen bäst på Paint!

2008-05-20 @ 12:59:11
URL: http://Emange.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0