du betyder ungefär lika mycket som en sten

9 December, 2009 @ 23:12

har suttit med teckningsdeadlinen hela kvällen. började slummra till i mina papper så bestämde mig för att gå och lägga mig och gå upp tidigt istället. lovade mamma att skicka min önskelista till henne - skulle bara sätta igång datorn "en liten stund". drar igång spotify för att ha något att lyssna på när jag skickar ett mejl som kanske tar tio sekunder. är iallafall fast nu, hela natten. hard.

hur som helst så har jag en deadline i teckning tills imorgon. har valt ut några halvtaskiga krokibilder, gjort en tråkig collage art och fula plaggskisser. plaggskisser är SÅÅÅ tråkigt!

tur att jag har sovmorgon till halv ett imorgon då jag har försovit mig varje dag denna veckan. idag kom jag faktiskt bara tio minuter försent. d var värre i tisdags. då kom jag en och en halv timma försent. egentligen kunde jag ju röra på påkarna lite. men jag är så fruktansvärt seg på morgonen. behöver minst en och en halv timma på mig och då räknar vi inte med sminktiden och fixing av matlåda. men jag tänkte att om jag endå har sovit över tiden jag började varför ska jag ha så bråttom? japp, rätt inställning, jag vet.

behöver lite uppfräshning av min ipod nu iallafall.

hörs nån annan dag och så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JO det har vi märkt!!!! sego haha

2009-12-10 @ 08:57:23
Postat av: syrran

det va frå mig.. men de dampa :p

2009-12-10 @ 08:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0