jag är tjuv i mitt eget hem

4 December, 2009 @ 14:10

ÄNTLIGEN FREDAG!!!

har haft en fruktansvärd vecka. med aggression, depression, olycka och "dåligt immunförsvar". mamma tvingade iväg mig att gå och köpa lite järn i onsdags. så nu är d lite bättre. trots att jag inte ens ha varit 20% i skolan denna vecka. helt sick.

men nu är d fredag och alla är glada och snälla. även jag. sitter över lite i skolan. slutade vid 12. men jag har plockat lite ordning bland mina grejer däruppe. som också var ett måste av mamma. att hålla i ordning på mina grejer annars är inte jag i ordning.

ska iallafall snart hem. men först ska jag förbi systemet och köpa lite vodka. :) japp idag blandas d med pucko. helst ska d vara varmt också. då blir d extra (l)ju(v)ligt. hih. när jag väl är hemkommen ska jag prata lite med jacob först. vi sprang om varandra igår när han kom hem. jag gick precis när han kom hem. jag ska bjuda på risgrynsgröt. han vill nog ha. men jag ska vara lite osocial. när man sover borta missar man oftast julkalendern. ja! jag följer den!

nej jag skäms inte!! nej jag missade den inte pga att jag skäms att säga att jag kollar på julkalendern!! 

vad tror ni om mig egentligen?

känns iallafall skönt att vara tillbaka i skolan igen. har varit peppad hela dagen! d är som att komma tillbaka till jorden efter en lång resa. d är så skönt! ska sy byxor nästa vecka. jag ska sy ett par med en lucka. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0