ett tidsfördriv att dö för

5 Maj, 2009 @ 01:05

Jag har försökt på så många olika sätt att försöka börja skriva en måndag. Oftast funkar det, men någon bra struktur har jag inte. Aldrig får jag med iallafall två dagar per vecka i min blogg. skitkass är jag.

Veckans planer
- ringa Norge
- försöka betala räkningarna i tid för en gångs skull
- göra färdigt ett plagg till modevisningen
- fixa dresscode inför lördag+måndag
- springa ner till stan och köpa osis
- göra färdigt lampskärmen
+ ca. 5 toiller också. puh.
och glöm för guds skull inte att du har lovat att skippa kl 15 fikat, STINA!
men glöm inte heller att fira med söta drycker och grillat på lördag hemma hos syrran din!

Valborgen..
..som spenderades hos allas vår Sam i jkpg. Jag trallade dit med den vanliga tanken "man ska utnyttja sina vänner för att få partaja i storstaden". Vi började med en riktigt jätte som vi kan kalla familjepizza pga slarvigheter med frukost. Jag var allmänt trött och ville bara bli färdig med mina arbetsprover till dessa jävla skolor och till råga på allt missade vi systemet och fick dricka folköl denna stora dag. Så där satt vi med vår familjepizza, några folköl från ica och dessa arbetsprover som förstört hela min långa vecka. Klockan tickade iväg snabbt, klockan blev ett. Då skulle vi ut. Nåja, ut kom vi iallafall, på en långpromenad i månskenet med stans högsta klackar och folköl(!!) vi kom tillbaka, klockan 4 på morgonen, såg hajar som hajar (med svensk text!!) sen somnade vi, inte fulla ett dugg... h a h a?

nu borde jag sluta lyssna på kent och sova istället


Kommentarer
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Just nu pågår där en tävling där man kan vinna 3500:- i presentkort.



Bli medlem här och få 25 gratis poäng: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-05-05 @ 01:13:43
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Linnèa D

Det låter som du har en hel del att göra i veckan gumman.

2009-05-05 @ 20:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0