så nära får ingen gå

26 Maj, 2009 @ 23:08

idag har det inte varit annat än en aspissig dag. börjar med lingonvecka och västbostäderskan sura miner och ord (hon är alltid otrevlig mot mig - men henne är inge kul att träffa när man är rätt low) när vi sedan övade till modevisningen blev det inte speciellt bättre. Det har alltid gått super innan men idag gick något fel. Jag grät en liten skvätt inför min lärare catarina och tog därefter en dusch.. Efter det blev allt mkt bättre. Tro det eller ej men ibland blir allt mkt bättre efter lite släppta tårar. ikväll har vi firat med mer övning (som för övrigt gick super) och lite glass och massage till efterrätt. Tack alla klasskompisar och alla andra som peppar mig till detta.

FREDAG smäller det. På FREDAG KL.15. TIlls dess bjuder jag på en låt från gladaste visningen

Kommentarer
Postat av: Linnèa

Lycka till älskade vännen!

2009-05-28 @ 20:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0