the fashion showw

31 Maj, 2009 @ 12:47

Helgens +
- modevisningen var grym. jag är supernöjd. vi är så jävla duktiga. kommer stolt visa upp filmen för min mor och sarah senare.
- jag hade pengar att handla alkohol för.
- festen hade sina ljusa stunder som när folk man knappt aldrig pratar med börjar kalla en för gumman, eller när folk man aldrig skulle kunna tänka sig vara fulla var det.
- när syrran och mina vänner kom i fredags på modevisningen och sen inte åkte hem på direkten utan tog sin tid och umgicks med mig.
- bosco sov här. i fredags. och jag fick blommor.
- jag knäppte några kort från festen
-  idag ska jag åka hem och träffa mina föräldrar

Helgens -
- mina föräldrar var inte på plats
- inte sarah heller pga tråkigheter
- och likaså bosco. hela helgen
- och därför var det ganska ensamt på festen då ALLA hade sina killar med sig.
- och nu ska han iväg den enda killen jag någonsin älskat. ska åka till norge och vara borta för typ evigt.
- lite tårar pga det
- på sängen.
- och på festen. men då kom jenny och tröstade mig och sa att jag skulle erkänna att jag grät pga att vi snart slutar.? what?
- ställde min papperskorg gemte mig vid sängen ifall det skulle hända en olycka. det gjorde det. men när jag vaknade låg det inte i papperskorgen utan på golvet låg all spya istället
- till råga på allt låste jag nyss mig ute också utan att tänka mig för. full panik och lite tårar igen.
men då är de tur att jag har en så bra vän som älskar att klättra upp för stuprännor och låsa upp åt mig.

SLUTsummering
modevisningen är något som ligger mig varmt om hjärtat och den kommer jag bära med mig som minne för livet. likaså denna skola. och denna fest. och dessa klasskompisar. vad är det man brukar säga? om några år tittar jag tillbaka till på den här dagen och skrattar. fast med lite undantag. för inte kmr jag någonsin tycka att det är kul att bosco åker sin väg?
jag älskar honom. HÖR NI DET?! ÄLKSAR HONOM!

Kommentarer
Postat av: Linnèa D

Gumman detta kommer du att lösa

2009-06-01 @ 18:06:44
Postat av: stina

ja det var ju iallafall jag som torkade upp spyan trots döda ögon.





jag får skylla mig själv.

2009-06-01 @ 18:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0