if u seek amy

17 Maj, 2009 @ 09:52

Min helg, har spenderats i värnamo. städernas stad. det har varit jag och en kompis cykel som har besegrat denna helg utan harrys, utan kött och nästan helt utan pengar. tack gode Gud för att jag har en mamma.

vad har jag gjort?
pysslat med modevisningen. hatar att säga för mkt. men jag kan säga att mitt bodymönster är min nya bästa vän. love.
har bytit låt också efter omständigheter. hittade en låt på youtube och tack sammiboy för att den ligger i min dator nu:)

idag, söndag är jag uppe tidigt. kan aldrig sova längre än till åtta. så nu ska jag upp till skolan och leka lite med vattenfärg. så länge kan jag bjuda på lite skönsång från cocorosie
 


Kommentarer
Postat av: linnéa

Det låter som du haft en så rolig helg Stina.

snart är det sommar och i höst så kommer vi inte träffas lika mycket och det är så tråkigt ....

2009-05-18 @ 17:37:16
Postat av: Emelie

puss du är bra! fest snart? <3

2009-05-22 @ 12:51:03
URL: http://emeliejonasson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0