Noskapin

6 April, 2010 @ 19:15

dåligt med insperation till rubrik. hittade rubriktexten på en medicinflaska i i rummet jag är. har lov nu. d är skönt. har inte hittat på så mkt än. utan mest ätit. d är ju påsk fi fan.

i torsdags kom jag till bruzaholm. åkte med mamma och pappa från jkpg.  vi plockade upp bosco på vägen också.
på fredagen hade vi släktträff allihoppa. ALLA och då menar jag ALLA var där. alla bebisar och alla kusiner. vi åt, åt och åt. sen var d slut. då åkte vi hem.

på lördagen var jag först o hälsa d på hos linda, linnea och kollade i lindas garderob. på kvällen gick vi ut på hotellet. jag, bosco med syster, jessica, erika, sanna och boscos bästisar. för en gångs skull, var d faktiskt kul.

söndagen, drog bosco med mig hem till sina föräldrar i sjunnen. där bjöds d på.. mat. förståss. sen permanentade jag boscos hår. för första gången nånsin. ganska spännande.

idag. är d måndag. bosco har väckt mig hela morgonen från ett flertal mardrömmar. bla från en där jag gick naken med bara handväska på köpenhamns gator. lisa, jens och tilda kom hit vid 16. mamma bjöd på.. mat.. och snaps. nu ser vi hockey och dricker grogg. tildis sover. världens sötaste.

kortfattat om vad som hänt på mitt lov. inget mer märkvärdigt ska väl egentligen hända. förutom the photoshot i jkpg på onsdag. då är d äntligen dags för fotografering inför min skolsökningen. jag har mina modeller och jag har min fotograf. men endå är jag hur nervös som helst. MEN VAD KUL DETTA SKA BLI. OCH OJ VAD KUL D SKA BLI ATT FÅ DETTA GJORT.

wish me luck. and happy easter. typ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0