if you stay - you can go wrong

6 december, 2010 @ 21:09

idag har jag handlat julklappar till hela min familj. bosco var med och pekade ut vad han skulle ha och jag gjorde likadant. pekade till mig ett par skor. jag stod i gemte när han betalade och bad själv kassörskan att slå in dem. men bosco ville slå in dem själv istället. jag får inte använda dem förens när jag har fått dem på julafton. ledsamt :( jag köpte en julklapp till mig själv också. en film för 59 kr. tänkte att jag och casper the friendly ghost kunde ha en mysig kväll tillsammans när jag kommer tillbaka till småland.

annars har inte mkt hänt. har kommit på vart den billigaste och äckligaste kaffen finns idag. subway. FU.
har hittat lite skojiga youtube-klipp som vanligt. årets julklapp till alla människor i hela världen borde vara youtube. tack youtube för att du har typ allt i hela världen

eller denna Oh yeah, don't forget Taz . . He put the Taz in Taz-Mania, Down in Tazmania, come to Tazmania. We mean you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0