family affair

13 Februari, 2010 @ 17:15

tillbaka från stan. nej tillbaka för länge sen. hittade en jättefin lång klänning som jag kan ha på Tildas dop. jag ska ju vara gudmor så då får jag inte se ut hur som helst.
hittade snygga underkläder på HM också. ska annvända dem imorgon. imorgon är d alla hjärtans dag och då kommer bosco :)
Hade lite sälskap med mig till stan också. av Jacob och hans kompis. så denna gång slapp jag att gå själv.



nu har jag stått i duschen i två timmar. d var skönt. ikväll blir d bara en lite utgång. inget speciellt alls. ska ta d lungt ikväll. D E SANT!! mamma kommer att bli så stolt.

ha en kul kväll med melodifestival eller vad ni nu ska göra. careface.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0