They will not control us,

25 Februari, 2010 @ 01:26

hej hej här är jag! modevisningen som kommer att ske med skolan i maj är redan i full gång. får panik! d här har inte jag tid med.. på måndag ska vi lämna in en lapp med vilka modeller vi har valt. orka! jag vet inte vem jag ska välja. egentligen någon med ungefär samma mått som mig. d är ju förolämpande och fråga nån.

aja ikväll har jag struntat i att plugga och har varit och hälsat på hos my istället. vi har spelat skipbo och plockepinn och även hällt i oss lite martini, lite glögg och jägermeister. funderade egentligen på en kort kväll hos henne. men kom fakiskt bara hem för ungefär en timma sedan.

min hemresa var ganska spännande. Först fick jag prata med en kille som kommer från Kamerun. Samma land som Bosco. Alltså jag har riktigt stor respekt för mörka (d är vi som är dom konstiga) men när han började fråga om mitt nummer tappade jag inte respekten utan blev mest rädd, men försökte skratta bort det. han gick av i brunnsparken och nästa som sätter sig igemte mig är en kvinna i 30 årsåldern. Hon vill låna min mobil för hon måste ringa ett MKT VIKTIGT samtal till sin kontaktperson. Visst, säger jag men fort ska d gå jag har typ noll spänn på min telefon. samtalet tar 3 minuter. inte för att jag lyssnade men d lät inte direkt som om dom pratade om något viktigt. 3 hela minuter och dom pratade bara om hur många gånger dom hade ringt varandra idag. typ såhär lät kvinnan brevid mej "ja, jag ringde ju dig innan idag. typ vid 6. ringde du mej efter d? just d sen ringde jag ju dig vid 3 också. osv. osv." sen slängde hon på luren när jag visade ett mkt litet tecken på att jag var sur. då fortsatte hon prata lite hej-tyck-synd-om-mej-snack med mig. om hennes kille som har ringt henne hela kvällen men hon har inte kunnat svara osv osv.
jag som bara ville lyssna på min ipod på hemvägen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0