SHE BOP

18 Januari, 2010 @ 16:17

var så stolt över mig själv idag när jag kom till skolan kvart i nio då vi börjar nio. men då jag öppnar dörren märker jag att vi inte alls började vid klockan nio utan halv nio. damn. jag som var så stolt över mig själv att jag var i tid för en gångs skull. d var någon som hade stulit min plats så jag fick sitta längst bak - vilket var skönt för då kunde jag sova lite. jag tycker stilhistoria är jätteintressant, men d är inget roligt att lyssna på när läraren bara öööh-ar sig och tystnar i mellanåt.

nu har jag slutat, har tragit mig nedåt datorn i källaren. har börjat med en grej för att minska på mitt datasittande. jag stänger ju alltid av min dator när jag går och lägger mig. så jag brukar försöka sätta mig vid datorn i skolan när jag slutar, på så sätt behöver jag inte kolla om allting igen när jag kommer hem.. smart va?
om d funkar? njaaa.. men jag ger d ett gott försök.. d funkar ju med städning liksom. jag städar alltid undan mina saker i skolan innan jag går hem så när jag kommer hem behöver jag inte städa mitt rum....
tööööönt stina

lördagens bravader började hos Mats. han bjöd på god mat och sånt där. sen fick vi skjuts till excet vid halv tolv. jag vet inte riktigt vad jag vill avslöja i från kvällen. men jag hade roligt. ramlade ute på balkongen. ingen såg mig så satt en stund. "upp med dig småland!" var d nån som sa. vem vet jag inte. borde sluta gå till excet alltså. träffade nån som jag inte har träffat på länge. d var ganska pinsamt. typiskt. excet stängde vid 5. då åkte vi hem. jag, stupade i någon annans säng.
dagen efter, vaknade med ett stort rivsår på rygg, armar och en stor värk i bakhuvudet. hade nästan glömt att jag hade slagit i bakhuvudet i en glas fönsterbräda och ramlat ihop längst tegelväggen. men endå, jag valde rätt sovplats och fick en värd bakisdag. igen. hih. kom hem till mig och jacob vid 13. till min förvåning hade nån ställt in ett såndär stort ljuspalats i badrummet. jag blev sugen.. på ett bad alltså. tände palatset. fyllde upp badkaret med bubblor och satt där i några timmar och sov.
kvällen var chockerande. d var många som hörde av sig som jag inte pratat med på evigheter. spec. en som jag har var hyperdyperorolig över vissa stunder. nu behöver jag inte vara det mer. tack och lov! ♥

föresten har jag fått ett samtal idag som jag har väntat på i evigheternas evigheter. så började tycka att d skulle börja bli lite jobbigt att börja ta kontakt med massa personer själv... nu slipper jag d också.

en läxa från helgen: ja stina, du får faktiskt allt du pekar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0