Parklife

7 Maj, 2010 @ 21:29

blandade känslor. imorgon är det modevisning på Brewhouse för oss på tillskärarakademin. två visningar varav varje är 2 timmar!! idag har vi haft genrep. det gick bra. kände mig lite opepp. gillar inte genrep. min lärare peppade upp mig. sen åkte jag och my in till stan. jag köpte världens längsta lösögonfransar och lite bubbel. sen tog vi oss till babar på after work (efter en del make it work stuff) jag tog en stor stark.

nu är jag hemma. inte ett dugg nervös. pärlar på ett halsband som my ska ha på sig om det går som jag vill. första halsbandet jag någonsin tillverkat föresten. det är nog det jag ska göra istället. jag ska inte sy. har jag lärt mig själv idag.

bilder från visningen är jag osäker på om jag tänker lägga upp. en modevisning kan inte ses i bilder... MÅSTE UPPLEVAS!

wish me luck and enjoy the riiiiiiiiiiiiide!!!! bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0