the moon asked the crow

20 Maj, 2010 @ 18:41

sitter på balkongen hemma på hisingen med utsikt över ett dagis. det har regnat så det är alldels kladdigt i luften. jag blir hög på cocorosie's nya platta. underbara. är dom. fantastiska. är dom. jag är full av gåshud på hela armarna. jag skakar i hela benen. mitt hjärta far runt i ett enda stort kaos. min öron är i total chocktillstånd och bör läggas in snart.. min hjärna vet nog inte riktigt vart den ska ta vägen.
tänk er att jag nästan har som en sexuell attraktion till detta band och dess musik.

solen börjar titta fram snart. då ska jag handla grejer tills imorgon. imorgon ska vi till brännö med klassen och grilla. jag har hur mkt korvbröd i frusen som helst. så jag tänkte tänka ekonomisk och grillar tjockkorv från lidl med bröd och vitlökssås. har nog råd med en banan också. och en liten karl fazer så jag kan grilla en banan med choklad. sen har vi läsk.. och snapps. tror jag ska koka ihop något av det. sen får jag inte glömma baddräkten också. och hatt ifall vi skulle råka få sol. inget paraply iaf.. äger inget sånt...

igår var jag hos my efter skolan. det var stekhett ute. vi satt på balkongen. my gjorde is-te med någon blandning i + lite paraply och sugrör på det. vi låtsades om att vi var utomlands. sen kom mysans micke. han hade med sig en snygg kompis till mig. det var fortfarande stekhett ute. vi drack bira och åt spagetti med köttbullar. inte så glamouröst och utomlandskänsla längre kanske. men vi hade ju förhelvete ingen grill! sen spelade vi simpsons monopol. alltså det var säkert 100 år sedan jag spelade det. dom andra fick hjälpa mig igenom spelets gång. dom skulle hela tiden skratta åt mig. jag önskade mig bort.

åh nu är solen tillbaka igen. jag älskar att sitta på den här balkongen. i detta kladdväder. ska nog sitta här hela natten :men först ska jag handla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0