when love takes over

9 Maj, 2010 @ 10:38

lyckliga jag!

modevisning är över. och snart är allt vad det gäller tillskärarakademin över också. känns tungt. ska njuta sista tiden av tillskärarakademin så gott jag kan. inga försovningar och mycket övertidsarbete.

modevisningen gick topp. var lite opepp innan. pga mitt halsband som hade gått sönder på morgonen. pepp blev jag efter lite energy-dryck och när jag satte på mig mina 10 centimeters lösögonfransar. första visningen var vid kl 13. jag visste att ingen jag kände skulle vara där. jag har gått catwalk innan så jag var lugn. mer stressad för att my var stressad. övade sig på att gå framochtillbaka backstage. calm down sa jag. egentligen var den här catwalken 3 meter högre än den vi hade i värnamo förstås. men ögonkontakt med publik är viktigt. på riktigt. andra visningen/sista visningen var roligare förstås. föräldrarna och bosco hade pakerat sig längst fram. thez hade också pakerat sig längst fram. tur för mej. har massor med bilder nu. fick blommor av familjen och en present av jacob. hårprodukter. efter visningen åkte jag och åt på restaurang med föräldrar och bosco. tildas igen - kyckling igen. vi älskar med stort ä den restaurangen. sen skjutsade dom hem mig. det var lite folk hemma hos mig och jacob. vi öppnade lite mousserande och skålade för moá. sen bytte jag om till något av mina alster och drog ut.

nu ligger jag med datorn under täcket (kan misstolkas) väntar på att mc d ska sluta servera frukost. annars ska jag nog bara dö i sängen hela dagen idag. kanske städar sen när jag piggnat till lite.

en bild jag hittade på face som min klassis tog igår
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0