fuck the millennium

29 November, 2010 @ 10:48 Dag 06 - Min dag

mitt internet har strejkat över helgen utan att jag har vetat varför. idag, måndag är d igång igen. tack och lov.
har jobbat i helgen. lite everywhere. nu tänker jag ta "semester" i två veckor i göteborg. bara för att jag tycker jag förtjänar det. hade egentligen tänkt åka till göteborg idag men har lite grejer att fixa innan jag åker. städa rummet, skriva ut lite papper och sånt. igårkväll när jag kom hem från jobbet kände jag mig lite peppad på att städa rummet hela natten så jag sedan kunde åka till göteborg idag. när jag skulle beställa biljett blev jag arg pga långsamheten till sj's hemsida så jag struntade i biljetten och gick och la mig och sov istället. förstår inte hur surhet kan komma så fort? trötthet berodde väl mitt fall mest på. igår kväll på jobbet sa en tant till mig att hon tyckte att jag var så söt för att jag hade ett ständigt vackert leende på läpparna. tack gumman, men tyvärr förändrades d på bara några två sekunder.
idag vet jag inte vad jag har vaknat med för humör. har drömt en mardröm inatt. lär väl märke vilket humör jag har vaknat med när jag pratar med någon. någon som vill prova? tror att jag har skrivit mitt mobilnummer här nånstans? ;)




okej, har ingen aning om vart jag vill komma med detta inlägg........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0