let's stick together

10 November, 2010 @ 11:11 (!!)

snö i bruza. helt vitt. helt underbart. har varit lite depp d senaste dagarna. men igår när jag gick till linda i en lite lättare "snöstorm" bara njöt jag av de vita och ljusa. d dröjer inte långt till jul nu. julkänslan är ju faktiskt den bästa känslan tycker jag.

har haft en bra helg. jobbade lördagmorgon och var i Göteborg på kvällen. maskeradfest. jag var snövit. alla hade klätt ut sg. kul. dock kanske inte alla var lika seriösa som mig och seglar larsson. han hade HYRT sin maffiakostym och jag, jag hade ju sytt ihjäl mig på fredagkvällen. tog lite bilder, men min mobilkamera har ju fått damp och vill inte lägga in mina bilder i datorn längre. depp på sprit. lär tar ett tag innan jag dricker igen iaf.

nu dricker jag kaffe. försöker lägga in lite julmusik i ipoden. ska leta fram termobyxorna för en promenad i snön och bara va. liksom.

har fått ett mail om min fuskpäls som jag vann på tradera för nån månad sedan. trodde den var long gone. nu är den betalad och snart hos mig. bruzaholm suger så varför kan man inte få unna sig lite roliga grejer.?

lånad bild av kristian. javi, jag, thez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0