lust for life

21 November, 2010 @ 15:42

Har haft en B-E-Autiful helg med en mkt fin bosco. vi har inte gjort mkt, utan mest bara njutit av varandra. nästan så att jag är kär på nytt.,

Dag 02 – Min första kärlek 
okej, första gången jag var kär var jag fem år. Jag trodde han också var fem år och när hans syster berättade att han var sex år istället för fem, blev jag sur utav helvete och trodde aldrig att det skulle bli någonting med denne kille. Dock visste jag inte då att man kunde vara född samma år men inte fylla år i olika månader. Min första kärlek var olycklig. När jag sedan några år senare (låt oss säga typ 15 år senare) fick reda på att han inte alls var intresserad av tjejer förstod jag att olycklig kärlek inte ALLTID behöver vara så farligt.

Kommentarer
Postat av: syrraaa

oj,, han hade jag glömt. va ju ihop med han.. men va nog inte kär på riktigt vaa :p haha

2010-11-22 @ 14:49:10
Postat av: fagbag

inte han heller.

men jag VAR KÄR! på riktigt

2010-11-23 @ 00:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0