så nära får ingen gå

25 november, 2010 @ 22:45

har suttit och försökt i snart en halv timma att logga in på publishme. var nära att ringa polisen och säga att nån har knäckt mitt lösen och gjort inbrott i min dagbok. efter en halvtimma (som sagt) läste jag att jag försökte logga in med adressen silla_88an@hormail.com. jag orkar inte.

Dag 05 – Vad är kärlek?
mamma, pappa, lisa, mormor, morfar, tilda, alfons och mina vänner (där ingår bosco)
DE ÄR KÄRLEK FÖR MIG!
men den viktigaste kärleken för mig (utan att låta egoistisk) är faktiskt kärleken till mig själv. nån sa en gång till mig att man måste älska sig själv för att kunna älska någon annan. kunde inte vara mer sant faktiskt.

Kommentarer
Postat av: syrran

HAHAH hormail :p

2010-11-27 @ 06:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0