sunshine of our love

13 November, 2010 @ 14:26

är slö idag. sitter som en vampyr i rummet med persiennerna nerdragna och ljuset släckt. är förkyld. som fan. ikväll ska jag jobba. på en annan avdelning. har inte varit där på ett helt år. så jag är lite nervös. men d ska väl gå bra. hoppas.
 
imorgon är d farsdag. då kommer systers familj och mormor hit. iår har jag inte köpt vin till pappa utan kallsipper från family house istället. family house är kul. och billig. den affären finns ju inte i Göteborg. ska handla lite partykläder där i slutet av månaden.

annars har inget alls hänt. bosco har varit mer kärleksfull än vanligt. han vet att jag är depp av att bo såhär. han är snäll kille han.

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha ja just det! det gjorde vi nog ja :P haha, men ja jag blev sugen på att se dem nu, och dom var faktiskt bra :).



Men nu försöker Marcus övertala mig om att se Star Wars filmerna också.. men nae... då får jag nog spela sten sax o påse med mig själv ;P

2010-11-15 @ 19:02:28
URL: http://radiogirll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0