under en filt i madrid

2 November, 2010 @ 09:54

okej, jag har inte blivit galen för att jag inte har hittat min peruk. igår tog jag fram min tygsäck på 67kg för säkert 48e gången. rensade säcken tom tills den ekade. ingen peruk. skrev till linnea på chatten för säkert 48:e gången där också - att nu kommer jag fan hem och letar hemma hos dig själv. springer dit med hyperventilerande mage som om jag är nervös för att hålla ett föredrag inför 5000 pers. samma känsla. ungefär. d tar 2 minuter att springa hem till linnea för mig. kommer dit möts av hennes flin och hon säger då "jag hittade den.. den låg längst fram i min garderob" VA?! jag har vänt upp och ner på hela huset 25 gånger på tre veckor och hon hittar den längst fram i sin garderob. jag orkare inte..... strunt samma. skuttade hem medans jag gjorde glädjerop. gjorde nästan bakåtvolter alltså.  kom hem, blev kreativ och piggare en nånsin. skuttade som en duracellkanin på gympan.

sydde ett par hotpants till klockan ett på natten. som också ska vara med i min halloween-outfit. testade alltihop + mycket läppstift på det. ursnygg blev jag. ja, jag har ingen anledning till att jag vill se lustig ut på en maskerad.

annars har d inte hänt så mkt. bosco är i island på nån konferans eller något. jag är i bruzaholm. antar att det finns mer och se för honom än för mig :(

har kommit på att jag bara sitter och skriver men har ingen aning om, om jag stavar rätt eller inte. när jag började läsa något annat som inte är skolämnen (typ matte, engelska osv. osv) så tror jag att min svenska stavning rann ut i sanden. om ni som läser min blogg nån gång ser att jag stavar ett ord fel. berätta för mig hur det istället stavas. så lär jag mig till nästa gång.

ska mindmappa lite över hur jag ska klara min ekonomi denna månad. huuuuur kul låter d?

Kommentarer
Postat av: Erika

Universitetslivet är inte alltid lätt, det måste jag få säga faktiskt. MEn en del stunder är härliga med :) alla uppgifter o kurser är inte såhär jobbiga! Men eftersom jag är inne på det absolut sista nu så förväntar de väl att vi redan ska kunna så mycket.. men uppenbarligen kan vi det inte :P

2010-11-02 @ 20:40:33
URL: http://radiogirll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0