jag trodde jag var stark

26 Oktober, 2010 @ 22:14

idag är d tisdag. dagarna går fort. snart är d fredag och då kommer min älsklingstildis till oss.

helgen har varit topp. i fredags åkte jag till göteborg efter att jag hade tagit in posten. åkte bus4you. Mycket trevlig buss. satt längst fram och hade party med en tant och busschafförn. tanten bjöd då och då på godis. jag själv drack ur min rosa fickplunta. för att vara på G när jag kom till Göteborg. Thez mötte mej vid stationen. vi gick till systembolaget och sen till My. Vi tittade på idol för att komma i "partystämmning". Jag hatar förövrigt idol. Kul att bara vara tjejer för en gångs skull. ingen karl som bjuder en på starka drinkar så man blir tvungen att stanna hemma. denna gången kom jag till excet. hurra! vi gick hem innan d stängde. en timma tills bussen gick. my och jag värmde oss på seven11 så länge. larm på mobilen och vi kunde "vila" en stund med ansiktet i händerna. kom hem. jag sov till åtta i partyoutfitten. sprang till bussen. som en galning. åkte buss. och kom hem till bruza vid två. hade med mig bosco då. vi däcka en stund i soffan. sen åkte vi till syster. tilda tyckte mer om bosco denna gång. sov sedan.
söndag, skjutsade jag bosco till hans föräldrar. denna gång var edoa hemma. honom hade jag saknat mest. vi gosade jättelänge, sedan gav jag mej av för jag skulle jobba denna dag. jobbade till halv tio. kom hem och dygnade med datorn i knät hela söndagsnatten.

sov då alltså hela måndagen för den som bryr sig om mitt välmående och undrar om jag nån gång sover.

idag har jag varit hos syster. syster har krattat löv. jag och tilda har lekt i lövhögarna. imorgon, jobb, hela dagen. en så kallad delad tur.


jisses, vad mkt tilda det blev i detta inlägg

Kommentarer
Postat av: syrran

JA den bilden va fin!! :)

2010-10-28 @ 17:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0