pretty good looking

31 januari, 2011 @ 18:07

nu är jag tillbaka igen efter lite äventyr! är i göteborg hos bosco just nu.

i helgen har jag och my varit i oslo. det var en intressant resa trots att vi bara festade. träffade så många shyssta dudes. och då menar jag inte liggvänliga dudes utan helt enkelt trevliga dudes. har kommit hem med lite nya tankar och råd. vi bodde hos robin där ett tag. han hade en så himla shysst kompis. Trond på trettiotre. har aldrig träffat nån som jag har så mkt in common med. en gammal kille som tycker att jag är cool och tror på mig som människa. nej, jag är inte kär utan jag är bara så mållös. nu vet jag att jag kan hitta nånting annat att leva för än bara kärlek och fest. har några mål som jag ska ha utfört tills jag åker hem till bruza igen. jag ska klara det om jag så ska leva på varmt vatten och nudlar tills d är klart.
förutom att helgen var grymt djup så var den också kul, galen och vi gick bara på + hela tiden. gratis mat, gratis dricka, gratis boende, gratis utgång och gratis taxi. till råga på det kom jag också hem med 7 friis and company väskor i gott skick från robins soppsäck. jag är snäll och ger bort några men iaf 3 st ska jag behålla BARA för mig själv.

nu kommer bosco snart hem från skolan. vi ska äta blodpudding för att järn är bra och för att det är billigt. bosco har också en ny inneboende som är så himla snygg att hela jag skakar när han talar till mig.


5 minuter senare..
glad och lycklig! har fått en rosa ros av bosco och god, lyxig choklad.! d ser ut att bli en fin kväll ikväll ;)

http://www.youtube.com/watch?v=3PiQOb6cPvw älskar the white stripes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0