bakissöndag

6 April, 2008 @ 22:04

vaknar: alldels FÖR tidigt
ett måste: ibumetin eller sömn
vaknar med: ingen alls :(
promenerar: mellan sängen och datorn
humör: kärleksfull, rätt glad
kläder: gårdagensstrumpor (!!), boscos XL linne och ett par pyjamasshorts.
pratar om: allt mellan himmel och jord. men pratar helst om gårdagen.
aktivitet: plugga körkortsteori
frukost: ett stort glas vatten! och nårra frallor
lunch: kycklingklubba och pommes. (nästan bakis medecin)

................................................................................................................

jag hade en jätte kul kväll igår, försöker sammanfatta det jag kom ihåg. :b
image22vi var på förfest hos jessica och tosse. vi spelade fia
med hutt (fia med knuff, om du vill).
jag vann - förvånad, vinner aldrig på spel. jag tror
jessica försökte supa mig under bordet.
"stinaaa, nu tar vi en snapps till!!"  vi drog.

adam hade fest. han hade byggt nån sorts
badtunna som typ ingen badade i. kareoke hade
han också. som jag använde så lite som möjligt,
och lisa så mycket som möjligt. vet inte, kareoke
är inte min grej. chrille frågade efter "buska". jag
insåg att jag inte är rädd för hundar.. inte för adams
i allafall. jag träffade en muskelknutte
(kan man säga) som skrev dikter, tror jag. emil
spelade trumpet. jag somnade hos lisa och dom vid
2, typ. emelie åkte hem vid 4, typ. hon ÄR typ galen.

jag var ledsen. mamma sa att jag hade fylleångest, men det hade jag inte.

................................................................................................................

nu har vi det bra igen, iallafall enligt mig och hoppas att samma sak gäller dig också.. om det fortsätter bra är det bara en som vet, och det är ingen av oss två.
ÄLSKAR ER BÅDA IALLAFALL!


Kommentarer
Postat av: sirran

jo, adam och emil somna i badtunnan :P

2008-04-08 @ 00:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0