dad, the one and only

10 April, 2008 @ 08:45

Shit, det var länge sen jag gick upp såhär tidigt. Lasse från körskolan ringde och väckte mig. Han hade två lediga körtider idag. Så nu behöver jag inte vänta 100 år längre.

vem har snott mitt bubblegum läppsyl? det är typ gone.

Ska nog få i mig lite frukost nu, och kanske ställa mig i duschen därefter. Ska va i eksjö vid 2. Pappa kör, så jag slipper ta halv 1 bussen. :)

image24
Ännu fler bilder på grejer jag vill ha, vilket är väldigt intressant eftersom jag har SÅ mycket pengar just nu.. inte. denna väska skulle iallafall passa mig. tycker jag personligen, ursäkta mig.

Kommentarer
Postat av: emma

Snygg väska! skulle passadig riktigt bra :)

2008-04-10 @ 19:46:24
URL: http://Emange.blogg.se
Postat av: lissssssaaaut sister lixom

""men om vi säger att jag vill operera brösten, så vill ju inte jag göra det ofentligt.. """hahaha

2008-04-11 @ 00:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0