Där rosor aldrig dör

15 April, 2008 @ 09:21

idag blir man typ lurad av vädret. Det såg så varmt ut genom fönstret när jag vaknade. Så jag behöll mina kläder jag hade på mig (kortbyxor och linne) Tog på mig badtofflorna, satte på Alfons kopplet och begav mig ut. 2 sekunder senare, ville jag gå in igen. Vädret hade lurat mig! Det var kallt istället för varmt. Alfons blev förbannad när han märkte att jag ville gå in igen och klistrade fast sig som en igel i marken. Och nu är han fortfarande sur på mig, tror jag. Han har liksom gått och gömmt sig.

Ja, vad ska jag göra idag?
Jag har nog rätt mycket att göra, enligt mig själv.

image28






























Alfons får vara med trots att han är sur på mig

Kommentarer
Postat av: sis

SÖT!! :)

2008-04-15 @ 19:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0