din morsa också

10 April, 2008 @ 16:48

Hah, jag tror jag är höger och vänster-blind. Om det nu kallas så. Idag när jag hade backat ut från körskolan så fortsatte jag köra på vänster sida. hah, och ingrid bara.."ehm.. ska du inte köra över till höger sidan?" om det hade hänt samma sak när jag hade kört med mamma hade hon haft panik, fortfarande.

Jämt, när hela familjen har varit borta en stund. Så har Alfons alltid rivit ner mitt smink lagom tills jag kommer hem. Två av mina bästa ögonskuggor har krossats bara för det! Nu mer stänger jag in det jag är rädd om.

ikväll får jag besök av en speciell guy <3

Kommentarer
Postat av: Emma

hehe, du är söt, du är sjukt bra på att skriva, du får mig att bli glad och sitta och le i min ensamhet :P

2008-04-10 @ 19:43:39
URL: http://Emange.blogg.se
Postat av: sirra

haahahhahahaa den va bra döö :P

2008-04-11 @ 00:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0