dom tillber sin tuggummiGud

20 April, 2008 @ 20:35

helgen har spenderats med emma, kul. vi har varit på bio och njutit massor av det fina vädret.

idag kom jag in till eksjö redan vid två och kunde inte komma hem till bruza förens sex. tur för mig att sandra var hemma. vi köpte glass och satt och solade vid kyrkan.

sen begav jag mig till tåget vi typ kvart över fem. emelie, emelie och hanna satt och vid kyrkan och ropade på mig. Hanna frågade vart jag hade varit med den packningen? (hade en relativt stor resväska med mig till emma) Dom följde mig till tåget.

På tåget träffade jag min alldels egna bosco då vi myste. Jätte mycket.

en kanon helg har jag haft. vädret har varit kanon. (sol, eller så

hoppas ni har haft det ungefär lika bra som jag

ikväll är det pretty woman på 3:an. Yee, har aldrig sett den förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0