en galning vid namn stina

1 April, (jävlas inte med mig) 2008 @ 20:57

länge sen sist. har haft mycket för mig och bloggen har knasat sig.. , skyll inte bara på mig.


var i eksjö idag. hittade ingen sysselsättning, utan hittade en vårjacka istället. DYR men fin.


i eftermiddags ville lisa övningsköra mammas motorcykel. Jag åkte med pappa. vi åkte till eksjö-vetlanda-bellö-hem. jens var med också. det är härligt att åka motorcykel. jag vill också ha en. nån gång.


åki, rubriken är inte från idag, utan från något jag fjantade om i torsdags. Då jag var både trött, sur, arg och ledsen så jag trodde jag höll på att bli galen. nästan paranoid. men mer säger jag inte, gillar inte att prata om problem jag har med andra människor.

ha en fortsatt god närvarande vecka era töntar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0