feeeelin' goood.

12 April, 2008 @ 13:04

När jag kom hem, fick jag mig en glad överraskning. mamma och bosco hade städat mitt rum. aw :) hoppas dom inte tror att jag är handikappad eller nått. Så jag sa "tack, men det där kunde jag gjort själv"

Delad tur på solgården idag. grejt. i need some cash. Börjar igen vid halv 5. Mamma kör. Tack mor! <3

Linnea var här nyss och lånade plattången. Hon hade tagit sig hit fast det är ett "fucking-jävla-snöoväder" ute.

Jag är en fjant, jag vågar inte se en enda skräckfilm längre. Jag och Bosco såg Besökarna igår. Och jag lovar, det hände inget läskigt överhuvudtaget. Bosco halvsov för att det inte hände nått. Jag glodde på Bosco och sa att jag inte kunde slita blicken från honom pga att han var så snygg. Men, egentligen var jag livrädd för att titta på filmen. vilken fjant jag är!

Dagens musiktips: allt med The Naked Brothers Band från Nickelodion. Ja, jag är även en fjant när det gäller musik.

På återseende,

Kommentarer
Postat av: lisa

sa ju att den va läskig :P

2008-04-12 @ 15:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0