jag, ungefär lika stolt som en.. sten

26 April, 2008 @ 15:23

Kom precis hem ifrån värnamo. Har varit på öppet hus till den där textilakademin som jag sökt till. Även om jag bara var där ynka tre timmar så kände jag att jag trivdes där. Så fort jag satte min fot där, kände jag att här trivs jag.

Käre gode Gud, gör så jag kommer in på den förbannade textilakademin. Om jag inte kommer in, då gör jag som Jesper sa att han skulle göra om det blev krig i Sverige. Då skulle han åka till Kreta sa han. Det ska jag göra om jag inte kommer in, åka till kreta. Jag hade ju inte tänkt att ta livet av mig om det är det du tror!?

Goda nyheter! Min man var bäst på dansuppvisningen igår! Även om jag fick nackspärr pga platsen jag och Linnea satt på. Sen var han inte bara bäst på dansuppvisningen igår utan på alla andra sätt också. <3


Kommentarer
Postat av: Louise

Gillar din header! Söt :)

2008-04-27 @ 15:15:53
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag kan följa med till kreta! vill bara bort!
Men
hoppas ju verkligen på natt du inte kommer behöva åka till kreta

2008-04-28 @ 11:19:07
URL: http://Emange.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0