Kläddrömmar, om och om igen.

9 April, 2008 @ 18:30 (Uppdaterad)

Vadå nya avsnitt?! vilket jävla ljug!

image23Lisa ringde innan, hon hoppades att ingen
lyssnade på P3 nyheter. för dom hade haft
nån drogtest på nån skola. Där hade det
varit två flickor som hade vägrat göra
testet. Dom hette Lisa och Stina. Kul va?
Men jag lovar, vi knarkar inte, jag och
syrran! ..iallafall inte jag.

Nu ska jag gå och testa min nya mascara
(den där med rosa färgeffekter) från
Max Factor. Jag är defenitivt inte rädd för
att testa nya märken.
Så, Go colourful! Go beautiful.

åh, det är verkligen något speciellt med tröjan till höger. så fin.


Vilket konstigt väder vi har. Jag är kinda förvirrad.
Ha en god närvarande kväll, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0